چقدر باید برای طراحی وب سایت خوب هزینه کنید - ساخت وب سایت

Wiki Article

آیا به من آموزش مدیریت و استفاده از سایت داده می‌شود ؟ بله، پس از تحویل وب سایت مشتری، از طریق ابزارهای آنلاین اقدام به آموزش مدیریت و بهره برداری از سایت رابه شما ارائه خواهیم داد.

مثلا دپارتمان محصولات پستی، پشتیبانی، مالی، مدیریت و ترکیب‌ها دلخواه شما) بایگانی شدن تمامی تیکت‌ها بین کاربر و مدیر سایت امکان دسترسی کاربران به بخش تیکت‌ها در پنل کاربری خود امکان ساخت‌ انواع فرم‌ها در قسمت‌های مختلف سایت

اگر هاست و دامین داشته باشم از هزینه پکیج‌ها کسر می‌شود ؟ اگر شما قبلا دامین خود را ثبت نموده‌اید، این هزینه از پکیج شما کسر می‌شد. اما شرط داشتن پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته یکساله وب سایت شما، استفاده از هاست‌های اختصاصی ارائه شد در پکیج‌ها می‌باشد تا براساس تعهد تیم رویا وردپرس در ارائه خدمات باکیفیت رضایت شما و دیگر مشتریان را جلب نمائیم.

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین عامل هایی است که باید در انتخاب شرکت طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و قسمت های سایت به صورت نامرتب کنار هم قرار گرفته است. مشکل تعداد زیادی از

محتوای قانع‌کننده، تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد، کاربران را درگیر می‌کند و مزیت رقابتی ایجاد می‌کند. سیستم مدیریت محتوا

اصلی‌ترین دلیل اینه که زیرساخت فنی که ویترین از اون‌ها استفاده می‌کنه هزینه‌های ماهانه داره. شما از هر طریقی که سایت طراحی کنید، چه خودتون کدنویسی کنید چه شرکت دیگه‌ای این کار رو انجام بده، باید هزینه‌های هاست و سرور و دامنه رو به‌صورت ماهانه بپردازید. ویترین هم از این هزینه‌ها استثنا نیست.

بدون وب سایت، یک کارآفرین ریسک زیادی می کند، زیرا ممکن است مشتریان بالقوه و درآمد بالقوه را از دست بدهد. یک وب سایت جذاب با محتوای با کیفیت خوب و ظاهری شیک، کاربران را درگیر می کند و به آنها اجازه می دهد با وب سایت شما تعامل داشته باشند و محصول یا خدمات شما را خریداری کنند. آگاهی از برند را افزایش دهید

از آنجایی که جامعه طراحان سایت در ایران بسیار گسترده است به تبع قیمت طراحی وب سایت در ایران نیز بسیار متنوع است. با یک جستجو ساده متوجه خواهید شد که برای یک طراحی سایت ساده از چند صد هزار تومان تا چند ده میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کنند؛ اما واقعا این حجم اختلاف قیمت به چه دلیل است؟

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

روش‌های متفاوتی برای راه‌اندازی سایت وجود دارد؛ هر یک از این روش‌ها با توجه به تخصص و ابزارهایی که نیاز دارد، قیمت متفاوتی نیز دارد. یک روش، استفاده از سایت ساز است که هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر طراحی سایت دارد.

آیا دامنه به نام من ثبت خواهد شد ؟ بله، نام دامنه انتخاب شده به نام خودتان ثبت می شود و شما صاحب اصلی آن خواهید بود.

روش بعدی راه‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس است؛ در این روش شما باید هزینه طراح سایت، هاست، دامنه، پشتیبانی، قالب و … را بپردازید. روش آخر راه‌اندازی سایت از طریق برنامه نویسی است که به دلیل هزینه بسیار بالا و زمان‌بر بودن آن پیشنهاد لینک منبع نمی‌شود.

با توجه به بررسی و مقایسه نمونه کارهای طراحی سایت از لحاظ گرافیکی و همچنین نحوه عملکرد آن ها، سایتی که قرار است توسط شرکت طراحی سایت برای شما پیاده سازی شود، نمی تواند خیلی قدرتمندتر یا ضعیف تر از پروژه های قبلی آن شرکت باشد. پس با بررسی نمونه کارهای قبلی میتوانید کیفیت انجام کار آن شرکت را از لحاظ گرافیکی و برنامه نویسی بسنجید.

برای پاسخ به مقاله و جدول قیمت ها که به مقایسه انواع وب سایت ها در مدت ۱ ساله
چه طراحی سایت چیست زمانی به خدمات بهترین شرکت طراحی وب سایت نیاز دارید؟

این در حالی است که گاهی مشاهده می‌شود پلاگین‌های آماده و حتی قالب‌های آماده ارزان قیمت به عنوان برنامه‌های تولیدی از سوی برخی از شرکت‌ها به متقاضیان عرضه شده و در قبال آن این سایت قیمت‌های گزافی مطالبه می‌شود.

توجه داشته باشید که می توانید درخواست ۷ روز تست رایگان را در زمان سفارش ارسال کنید.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

حال قبل از عقد قرارداد از چه راهی باید به این موضوع پی ببریم که شرکت طراحی سایت مورد نظر، خدمات پشتیبانی را به صورت مطلوب و مناسب ارائه میدهد؟

تمام مراحل توسط متخصص مربوط به خود انجام میشود و یک کار تیمی به حساب می آید.

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

تفاوت بین ساختن یک وب سایت با استفاده سایت سازهای رایگان و یک وب سایت حرفه ای که به صورت اختصاصی طراحی شده است، یک مزیت رقابتی است که می توانید از آن استفاده کنید. برای اینکه یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید، باید یک وب سایت معتبر و بسیار جذاب تر از وب سایت آنها راه اندازی کنید.

به این دلیل که زیرساخت فنی ویترین از قبل آماده شده و اکثر کارهای سایت رو خودتون انجام می‌دید، هزینه طراحی سایت با ویترین هم خیلی کمتر از کدنویسی اختصاصی تموم می‌شه.

یکی از نکات برجسته درباره بهترین شرکت طراحی سایت وردپرسی اصفهان یعنی شرکت آروند، این است که این شرکت به گواهی تجربه مشتریان خود توانایی بالایی در نوشتن پلاگین‌های حرفه‌ای دارد و دقیقا براساس نیاز کسب و کار شما اقدام به برنامه‌نویسی و تولید افزونه‌های کاربردی می‌کند.

تحویل وب سایت پایان کار نیست، بلکه آغاز تعهدات شرکت طراحی وب سایت است. شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی مناسب چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر سخت افزاری و حتی از لحاط سئو منبع سایت باشد.

هر ۱۴ روز یک به روز رسانی؟ تیم محصول ۲۰ نفره ما با تحقیق بازار و جلسات با شما، سایت ساز ویترین را توسعه می‌دهند.

مانند: هزینه طراحی سایت ،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

امکان ساخت‌ کد تخفیف درصدی، عدد ثابت امکان ایجاد محدودیت برای کد تخفیف (تعداد استفاده، رنج قیمت، کاربر خاص، محصول خاص) امکان ساخت نامحدود کد تخفیف امکان نمایش پاپ‌آپ در سایت طراحی شده

Report this wiki page