طراحی وب سایت با وردپرس برای Dummies - طراحی سایت

Wiki Article

نکته مهم این است که افراد قبل از آنکه به سراغ یک شرکت در فضای فیزیکی بروند، ابتدا در موتورهای جستجو به دنبال آن می‌گردند. چند پیشنهاد اول از طرف موتورهای جستجو بازدید بیشتری خواهد داشت و همچنین اگر افراد برای اولین بار است که با برند کسب و کار شما آشنا می‌شوند، یک تصویر ایده آل از شما نبیند مطمئنا جذب کار شما نخواهند شد.

ایستا را می‌توان گفت که این سایت‌ها به طور کامل شبیه یک کاتالوگ الکترونیک هستند، که برای معرفی مشخصات و ویژگی‌های کلی و همچنین معرفی ارائه دهنده کالا را بوجود آمده اند.

زمانی که می‌خواهید یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنید، باید بتوانید برای رسیدن به نتیجه بهتر با مشاغل زیادی ارتباط داشته باشید. در ادامه چند مورد از این مشاغل را معرفی خواهیم کرد:

اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

خواه به صورت عکس یا متن یا هر شکل دیگری سعی کنید تمرکز و تاکید بیشتری روی این موضوع داشته باشید.

اما در یک سایت فروشگاهی دیگر نیازی به مکان خاصی وجود ندارد و نمیتوان گفت مکان این فروشگاه بهتر از فروشگاه دیگر است. هزینه یک سایت فروشگاهی در مقایسه با هزینه مکان فروشگاه سنتی واقعا ناچیز است . و این صرفه جویی در هزینه میتوان برای ارتقا و گسترش سایت فروشگاهی و کسب کار استفاده کرد.

خیلی از کسب و کارها گمان می‌کنند که ساخت سایت کاری آسان است و نیاز به متخصص یا کسانی که در این زمینه تجربه کافی دارند نمی‌باشد و طراحی سایت فریلنسر (افرادی که به طور آزاد برای خودشان کار می‌کنند و وابسته به شرکت و سازمان خاصی نیستند) برای آنها کافی است.

بعد از وارد ادامه مطلب کردن آدرس بالا شما وارد صفحه‌ای مانند شکل زیر خواهید شد:

این کار در بخش کاربران، افزودن کاربر میتونید این کارو انجام بدید.

قالب رو از حالت زیپ شده خارج کنید شاید فایل قالب اصلی داخل فایل زیپ باشه

کلاس‌های آموزشی که با کسب تجربیات بالایی همراه است، اما نیازمند صرف وقت بیشتر و هزینه بالاتر می‌باشد.

تنظیمات: در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات برخی از بخش‌های پیشخوان و شرکت طراحی سایت …. قرار دارد.

این آموزش‌ها با توجه به خواسته‌های گوناگونی که افراد به‌عنوان مرجع آموزش دارند می‌تواند متفاوت باشد.

مطابق شکل زیر بعد از اضافه کردن برگه‌ها به فهرست مکان نمایش برگه را اینجا را بررسی کنید در قسمت تنظیمات فهرست اضافه کنید. سپس دکمه ذخیره فهرست را بزنید. البته شما در این صفحه اینجا می‌توانید با کشیدن و رها کردن برگه‌ها، ترتیب قرارگیری آنها در فهرست سایت را تغییر دهید.

Report this wiki page